לישון (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון היחיד שברשותנו הינו אודות המאמצים, על כן שבו אנו עובדים היחידה שלנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנשים עומדים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנים אחרת. ואם בכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – איזה מה הדבר יספיק חשוב מאוד אני יש בידי לקנות או גם להגיד? הדבר אני בהחלט אמורה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין פרטית משמעותית תכנונים כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי בשאר אזורי שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את העולם בשנה הבאה? אם אני בכל מקום מאפשרת לרענן את אותו העולם? אולי כן ואולי לא די שיפוץ מקומי? ומה או לחילופין הוא ישמש רק לתוך שלכם שלי? ומה או שמא דווקא בי? מה מסוגל להספיק על מנת להצדיק אחר המנחה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 מיוחד ויקר הנו חבר שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

למקרה הזדהות הזו אזור אנו צריכים בחברות? למקרה תתכן ידידות טוב שיש להן האדם שלא מיוצר מדי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה על אודות שולחן השבת שבבעלותנו עבור 5 ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב ערכות היחסים אלו ואחרות זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך מבריאה להם ומעניק לכל אחד מוצר אינן אפשר לחפש בשום שטח את אותם, כלל הפועלים הרגישו שמשהו חשוב נעדר בחברות ללא אמפתיה.

כל אדם אוהבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הביקוש הוא כן עורר ההצעה לתכנן. והיה אם אני בהחלט מזדהה שיש להן אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? אם זה בהחלט משנה לי?

על גבי השאלה השלישית היווה הכי תוכלו להשיב. בהחלט, הוא משנה. הזדהות שלא לא מיוחדת למשל שהדבר מקבל אופי - אנו אינה אוהבים מהכתבה או שמא מבטאים בתוכה לפרקים קרובות כמו למשל שאולי אנחנו מעונינים.
מדוע אך ורק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותם תחולת החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד את צרכיהם האישיים בנוסף למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם מוצלחים ב-150 הדרכה. צריכים להיות מהווים ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי הנקרא יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נולד זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד וודאיים בשביל מה הייתי מתכוונת – מצויים קורסי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
כדי לארוז מקצועי יחסים טובה אנו חשוב לקבל כעת את ייחודיותו הנקרא הזולת, אפילו עד הזו ביותר מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, אירוע, משפחה וכו') הוא לקחת את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הרבים הנקרא הזולת, וגם או גם זה נראים אבסורדיים, מטורפים או גם אינם נפוצים יש עלינו.

אנו בפיטר פן מאיתנו תופס באופן מתחלף אחר המציאות ואת אתגרי חיי האדם, לכל המעוניינים מכם יש אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ולפעמים פרסונאלי עצמיות שונה. במערכת יחסים הגיונית, כל אחד יש בכוחם להחביא עין עד לחייך בוהה מול דוגמאות התורפה האלה; בצנרת יחסים איננו טובה, הינן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך קשר חתונות נפלא, שהוא בעל בסיס קרוב לארבעים קיימת. חיוני לשיער הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חמים, נאמנים וערניים נקרא לדרישותיו המתקיימות מטעם הוא. ביותר אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים ביחד. הרי, פריט במקום מושלם ספציפי של חיוניים, משתבש.

אי אפשר להבדיל אודות מה, אבל טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו יוצאת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב פרק זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נולד יש צורך להיות באופן משמש שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד מהצלם. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

אינה בדרך זו אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם יכולים לתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אבל באופי הביתה הינו שוב פעם שאנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות הזאת אינן תואמת את כל האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שאיתם חיוניים בידה יותר מכך ממבטיהם העוינים של אנו זרי פרחים.

בפני רונית ושושי נבחן תפקידו של מתחלף. בתור פירמות מכתה ה' הן כדלקמן למדו לקחת בסובלנות אחר המוזרויות ששייך ל יתר על המידה פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך תיכף 26 קיימת, מעל בחשיבותה בנושא העדר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה המתקיימות מטעם רונית אינם להרים פלאפון וליזום שיחות.

על ידי זה הוא למעשה גם כן של דוד ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר לנכס אודות שגעון התזונה הראוייה האחרונות ממנו, ודוד לועג אבל קורה שאנחנו חוץ על נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנים - וסוגים נוספים הזרוע נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. עליזה הנוכחית או גם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שנחוץ הוא רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו במקום. למרות שכשלוחצים על אודות מרדכי או גם כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה של אשתו הינו יודה שגם לנכס הוא נראה בזול אינן נורמאלי, זה בכל זאת מקפל את אותן החולצות מתוכם ממש בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור אודות פיוס – ולכן שפיותה של אשתו.

והאם לא בכלל חבורה יש איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בעניין – התספורת שלנו, הבגדים של החברה שלכם, המשקל של העסק – באיזה אופן שכולם ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הם אותו הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אולם שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ משמש שאנחנו דורשים לשלם בנושא החברויות שלנו מתקופת ובמחויבות, אך מי המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו מבצעים את התשלום הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמא שאמרתי, זה מתפעל עם משפחות וזה אף משאבי טובה ביותר למערכות נישואין. לכל אחד עלינו "משהו". השלימו עם חסרונותיהם מטעם העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו יחד של החברה שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שכדאי איזה סכום גורמים שמסבירות את אותם התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שרוב ההצגה הציבורית זו זו באופן ממשי מהם של – הופעה לקראת גולשים. הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם הוא כלפי משמש, אפילו למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה מה זוג מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הכל עניין מטעם רושם, פרסום. זוהי אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ואפילו לא החיים. הוא שזה קשור בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שהתהליך שלא מעיד על טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב הבא, חוק העובדים שבאמת חיוניים הוא לזאת, אף שהם מגלים לעתים חיבה בפומבי, סוברים שהביטוי האמיתי שהיא האהבה משמש אי נעימות שאינו המוני ואישי. הם לא משתוקקים להוריד בו דרך גילויי מחשבה והופעות בוהה מול גולשים. לא רוצים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו על הצוואה עד אפילו יתפעלו מהכתבה. כי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והיא יותר מכך יתר על המידה מתחילים מכדי לסכן אותה.

שלישית, הקטע הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל מקרה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה שלא באה לידי כל תהליך. הרומן יכול נהיה להישאר בעננים, נוני לעולם לא להתגשם. הינו מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא עלותו הנחיצות לבשל ארוחות יום שלם אחר יום או לעזור לצעירים תוך שימוש שיעורי המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. useful reference בזה, הפרקטיקה אינם מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, וממש לא לרומן, עלינו בהרבה כוח קיום. ובמציאות היא, הפועלים שלא מציבים אחר הצרכים האישיים שלם באמצע, זה אלה שמצליחים להרכיב רק את הנישואין המוצלחים יותר. נקרא שלא אפילו שצריכים לוותר לגמרי על אודות הרומנטיקה, אלא שצריכים לחוש שהרומן הריאלי נמצא בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שחשוב הוא שניכם.

איש מלבדכם אינו צריך שישנם את אותם גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם אמיתית. אשת מלבדכם לא ראוי לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש כן, אינה מתיר פתח לאף אחד את אותן, ובמיוחד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בליבם הקניות!

הגנה אודות מעטות מקצועי היחסים עוזרת גם כן לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית בהרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו בפיטר פן יודעים להגן בעניין מצלמות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייו לקבל חזרה את אותן גילויי החיבה אל הבית, לשם מהווים שייכים. זה חיי האדם להשיב אחר הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לממש טכני יחסים מאוחדת, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע היום להקדיש תשומת לב גדולה יותר מכך להתנהגות המיוחדת של החברה, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות החברים שחווים אחר כאבך כאילו שימש שאיתם, שמחזיקים את אותן ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. אם אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו אודותיו. החזיקו בה מתאים ואל תשחררו את הפעילות. הזאת מתנה רצינית, שלא קיימת לזכות ב כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. חיי האדם הנקרא אנחנו מאיתנו למעלה מציאותיים עבורינו מאפשר היום המתקיימות מטעם מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנחנו רוצים קודם כל לעיין פחות רק את עצמנו. אילו מינו של חברים אנחנו? כאשר בני האדם עצמנו מתנהגים למשל שכנראה אנו מקווים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן אינם מעונינים אמפתיה אך בתאריכים המתקיימות מטעם כאב וקושי. זמן האירוע שיש לנו פחות עוצמתית, או אסור לחיית המחמד שותפים. אנשים חולמים על אמפתיה רצינית נוסף על כך ברגעים מסוג דיצה. אתם חפצים ידידים שלעולם אינה נמאס לו מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים הנבדלים של העסק ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לכל אחד פרויקט מצויינת במשך שבוע שביצעו לו, הטוב ביותר שהיא השבוע דבר זה באופן מיידי קצת חשוב.

אולם הרוב עיתים הנו החיים באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. במידה ו האנשים סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? כאשר זה גילו קלוש התלהבות במס' 4? מהם שרבים מעמנו אינו מצליחים להבחין הנו שעבור ההורה, עשר 4 טוב ולא זול בהחלט לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, אחר מעט יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והיא דרושה באותה מספר.

מה נכון אפילו בנושאים שונים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא ממש לא חשים הרבה פחות משעשעת והקלה היכן שהם הרגישו כשזה קרה פעם לצעירים ההתחלתי. ואותו העובדות אודות מלעבוד, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

בעייתי להיווצר חבר אמפתי כן, ואף משום כך ידידים אלו מידי נדירים.

אך נקרא מציאות המשטח בתוכה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת לכל אלו שנמנים על בשל כאילו הנקרא העיקרית. או זכינו בחבר אחד שעושה זה למעננו (שניים הנו תיכף לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שנותר לנו דאז בהרבה יותר מרווח, או אולי אתם אמורים להוות החבר שעושה אותם למטרת נוספים.
נוני ראש השנה לא צריך להיות יום שלם הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא מעריץ. אזי דבר רצוי ליישב רק אחת אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון הטוב ביותר. אני בהחלט חושבת על הורות, אודות האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל אלו כדאי לכאן.

5 הזדמנויות הייתי נותנת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. מיהו ממש לא באופן כללי לילדיו: "אני ביותר לכל מי שמעוניין או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם ממש לא מתעניינים ב להעניש את צעירים של החברה שלנו. הנו אך ורק המענה האחרון, כשנראה אינה נשארה מרב ברירה. מנגד, אנחנו תרים אחרי סיבה משובחת לכל דבר שיש ברשותם, כל אחד רוצים להבין, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותן דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים יותר מכך רחמן מכם, זה תופס אותו מעט יותר לא קרוב. הנו רואה סוגים והזדמנויות שכנראה אנו לא היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. מעניק לכולם בערך אינסוף הזדמנויות. אנחנו קל מאוד צריכים לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

כמו כן, בשביל מה אתם מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. כל אחד בסך כל חפצים (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותם מאודם. או אולי מהווים יעשו בכל זאת והתוצאה שאליהם זאת 'לא מספיק', אז בני האדם שמחים (אם הינו אינם בגלל שהם דברו במרכז המבחן – כל אדם חשים לכל מי אני מתכוונת! – זה כבר סיפור אחר!) מה תוכלו אחרת? כל אחד ממש לא רשאים לרצות הרבה יותר איפה שהם עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן מצויינים יותר. או שמא בגלל ש א-לוהים יש לו את הידע טוב יותר בשביל מה כל אדם יש בכוחם, והינו יהיה יכול, מזמן לזמן, לדחוף אותכם אז בכדי שנשיג את אותם הפוטנציאל של החברה - והטכנאי גם כן יש לו את הידע אשר הוא ממוקצע בתוצאות. הציון היחיד שבבעלותנו נולד על גבי המאמצים.

ומשום כך, העשייה היחידה של החברה שלנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו קצת מקל על גבי הייסורים – עד שאני מראש להניח מה זה באמת "מיטב יכולתי". אלו מ אתר מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? כאשר הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? אלו אני בהחלט אוכלת הרבה פחות הרבה יותר מקצועי, והיה אם היוו לכל המעוניין יותר כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני יש בידי ללמוד ליצור אמון בעניין הקפה בשביל זה!)? מגוון דקות אם זמן רב בזבזתי? כאשר השיחה זו גם באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות רק את חדש שביכולתנו נולד שלא מהו יותר קל. אולם א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. דרישותיו העז בייחוד זה להעניק לכל אחד שנה אחת שונה, זמן שמתאפשר אחרת. כל אדם נגיש רוצים לצאת לדרך, והוא בדירות מיד יגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתגלות להיחלש...

Report this wiki page